Dve ponude za izgradnju pešačko-biciklističkog mosta u podnožju Petrovaradinske tvrđave stigle su u Novi Sad, kaže za 021.rs gradonačelnik Miloš Vučević.
Pa ljudi moji kad se već premošćava tolika reka zar nije logičnije da se naravno pored biciklističke i pešačke staze naprave i dve trake za automobile.Veća korist daleko a trošak neznatno veći.Drugo a šta je sa mostom prema palanci da čitava severozapadna
bačka nemora da gazi više desetina km da bi prešla dunav u n.sadu, i naravno stvarali gužve dodatne.
Po meni je ovo nepotrebno,jer kad pogledate koliko pesaka i biciklista ide preko duge,meni se cini da je on sasvim dovoljam,a ovo nepotreban trosak,a drugo je sta bi povezivao,kej sa cim,sa stenom i tim tunelom i putem,gde u okolini nema nicega,niti uredjena obala niti nista.Nije ovo Beograd da ga ima na obe strane,pa mozes spajati gde god hoces,sa one strane nema bukvalno nista.Po meni najbolje resenje dugu malo srediti za to i produziti trotoar sa druge strane da moze lepo da se ide skroz do parka u Petrovaradinu,vise od toga mislim da je bezpotrebno.
Nema nikakvog razloga da se ispod tvrđave ne napravi još jedan tunel, sav saobraćaj sa Bul. Cara Lazara preusmeri i tako sačuva Gradić. Kroz podgrađe tvrđave bi, eventualno, mogao da ide električni javni prevoz (nikako tramvaji jer bi kontaktna mreža unakazila okolinu).
Argument pobornika biciklističko-pešačkog mosta da bi probijanje tunela ugrozilo objekte na tvrđavi teško da drži vodu. Ako su Austrijanci pre oho-ho godina probili železnički tunel bez rušenja tvrđave, verovatno bi današnje tehnologije još efikasnije sačuvale te objekte.
Potpuno se slazem. Ako vec hoce poseban most za pesake i blicikliste bolje bi bilo da se od Duge to napravi, onda bismo spojili gradic i centar grada u veliku celinu. Ili nek idalje bude saobracaj kao sto je receno ali nek srede malo most i ubace zelenilo kao sto planiraju za ovaj pesacko biciklisticki. Lift do tvrdjave je zanjmljiva ideja ali to je idalje moguce realizovati i sa drumskim mostom ispod tvrdjave samo nek most ima pesacku stazu kao Zezeljev. I samo bez zurbe, sve je to lepo ali nista preko potrebno.
To ce biti sesti most u NS (postoje 3 i 2 su poodmakloj fazi projektovanja), a mi preko Dunava idemo skelama kod Begeca-Banostora i Futoga-Beocina.
To je teska diskrimninacija umesto proklamovanog ravnomernog regionalnog razvoja.
Dokle više! Predprojekat, projekat,nagrađeni projekat, prvi, drugi, treći, izrada projekta, plan, glavni plan, izmena generalnog urbanističkog plana, plan na uvid, ponuda jedna,druga, ne zadovoljavaju uslove, nazad na glasanje......i tako u beskonačno.Tako lopovi rade!
e kada tako lupaju minuse cirilicari samo da bi bili antiprotivni.
na tom mestu je postojao zeleznicki most porusen '41e od strane jugoslovenske vojske da bi usporili nemce.
pa su onda nemci napravili most koji su sami porusili pri povlacenju.
tako da onaj koji ceo zivot ceka da ga naprave nije vise za bicikli.
most koji je nato porusio su napravili ratni zarobljenici komunista za dva meseca.
iskreni ce potvrditi da se video dunav kroz kroz daske na mestima gde je naneseni asfalt bio ostecen
Domaci komunčo partizani srbi su ga srusili da bi posle srbi uzeli kredit i podigli tu isto neki nov most ! Divan posao al za nekog tamo od spolja !! Pisah ja,nismo mi normalan narod-nacija. Sad citajte kad neka tuka odgovori na ovo sto sam napisao...
Kakav pesacki most, jel moguce da je ova vlast toliko slepa i nepraktična?
Grad je imao od pocetka 2000-ih idejno resenje slovenačke firme za drumski most, sve sa pesackom i biciklistickom stazom, koji bi prolazio kroz tunel u tvrdjavi, izlazio kod Lovotursa, i tako zaobilazio Gradić. Izgradnjom takvog mosta, Gradić u Petrovaradinu bi postao pešačka zona, i najinteresantniji deo grada, gde bi se odrzavao veći deo kulturnih dešavanja, bila bi pozornica na otrvorenom, zanatske radnje i mesto za druženje svih novosadjana. Sa duginog mosta bi moglo da se skrene samo levo ili desno za Sr. Kamenicu.
E to je bio dobar urbanistički plan, nešto što bi stvarno doprinelo gradu, stvorilo jednu turističku celinu od tvrdjave i Gradića, i jedno prdivno mesto za sve nas koji ovde živimo. Molim vas da neko opasulji ovu vlast dok ne bude kasno, propustićemo ogromnu priliku za Novi Sad.
Dragi novosadjani...Birali ste gledajte i poltronisite i cutite. A to sto vas gaze po ulicama,sto neđate leba da jedete ,sto vam je zdravstvo u kolapsu..Samo cutite i poltronisite. Od sada kad prodju njihovi dzipovi i limuzine da se poklonite do zemlje.
Dok se Duga raspada od korozije, oni su smislili da si namaknu još koji dinar, na svakih kilometar most, a Futog, Begeč, Veternik i ostali do Bačke Palanke na skelu.
Odlicno, taman kad zavrsite taj megalomanski projekat produzite tim istim ostom do vrtica u Petrovaradinu da vidite kako se za nasu decu raspada !!! Da ne pricam o ostalim objektima jer vam to verovatno nije bitno posto se iz tih projekata ne mogu izvuci pare, a samim tim kakav je to onda projekat!?
Možda ne bi bilo loše da na svakih 50 metara udarimo po jedan most. Ako več imamo drumski, železnički, a biće i pešački, onda bi trebalo i biciklistički... Nećemo valjda diskriminisati. Još samo treba da se pobuni neki biciklista sa sremske strane preko komenatra kako smo samoživi jer nećemo most isključivo za bicikle. A novi trend? Trotinet na struju. Šta oni ljudi koji to điraju? Da plivaju? Neće moći. Da se traži za sve neki kredit u koji nećemo imati uvid i koji ćemo vraćati dok god smo živi ili dok god ne zabegnemo iz ovoliko dobroga. Najbolje braća Kinezi da ulete neku kintu. Oni neće praviti frku da li će biti 10 ili 15 ili još 30 kada dođe do nekog refinansiranja i sl.
Ko bre sirotinja? Daj bre 5 mostova.
I obavezno semafor na svakih 100 metara mosta. Kada več imamo po gradu tako, što da nemamo i na ćurpiji, zaboga...
Bilo bi realno,i pored obilaznica,dva planirana nova mosta,da se na tom mestu produzi Bul.Cara Lazara preko mosta kroz dupli tunel na Petrovaradin u kojem se zida i zida! Ovako neplansko razvijanje grada(Preradoviceva zgrade do samog puta)imamo vec haos koji nece resiti izmestanje teretnog saobracaja van Pezosa.Trebalo bi 4 trake do Sr.Karlovaca,preko Banstola dodati trecu.Novi sad se siri i tek ce da se siri.Tako da to nestrucno sitnicarenje sa investitorima ce nam doneti probleme.Za vreme socializma to sto se siroko gradilo,sad je knap,cak i malo.Grad sa uzom okolinom moze za 20 godina da dogura do 1 milion stanovnika!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Stigle dve ponude iz Kine i Evrope za gradnju mosta u podnožju Petrovaradinske tvrđave
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.09.2021.
•14:27 > 14:41
Komentari 35
Gojko
bačka nemora da gazi više desetina km da bi prešla dunav u n.sadu, i naravno stvarali gužve dodatne.
Asda
Ja
Čika
Argument pobornika biciklističko-pešačkog mosta da bi probijanje tunela ugrozilo objekte na tvrđavi teško da drži vodu. Ako su Austrijanci pre oho-ho godina probili železnički tunel bez rušenja tvrđave, verovatno bi današnje tehnologije još efikasnije sačuvale te objekte.
Dimitrije
/
jel im to gradonacelnik ne zna istoriju lokala
Željava 88
Bravo jarane.
Dobro je da ih neko podseca na reci njihovih parlamentaraca i visokoh funkcionera.
Rodox
Sremac
To je teska diskrimninacija umesto proklamovanog ravnomernog regionalnog razvoja.
Bojan
Ne ide ti šljemanje rakije i pisanje komentara.
Rade
/
koju oni laz vrte sebi u glavi.
verovatno nisu culi ni onu pricu o italijanskom zarobljeniku koji je spasao tvrdjavu u tom povlacenju nemaca
&
/
na tom mestu je postojao zeleznicki most porusen '41e od strane jugoslovenske vojske da bi usporili nemce.
pa su onda nemci napravili most koji su sami porusili pri povlacenju.
tako da onaj koji ceo zivot ceka da ga naprave nije vise za bicikli.
most koji je nato porusio su napravili ratni zarobljenici komunista za dva meseca.
iskreni ce potvrditi da se video dunav kroz kroz daske na mestima gde je naneseni asfalt bio ostecen
Miki
Stroci centar grada je pun rupa i zakrpi. Sramota!!
Dejan
Ivan
/
kojeg bombardovanja?
taj nije postojao ni pre nato bombardovanja
Istina
Liman
Grad je imao od pocetka 2000-ih idejno resenje slovenačke firme za drumski most, sve sa pesackom i biciklistickom stazom, koji bi prolazio kroz tunel u tvrdjavi, izlazio kod Lovotursa, i tako zaobilazio Gradić. Izgradnjom takvog mosta, Gradić u Petrovaradinu bi postao pešačka zona, i najinteresantniji deo grada, gde bi se odrzavao veći deo kulturnih dešavanja, bila bi pozornica na otrvorenom, zanatske radnje i mesto za druženje svih novosadjana. Sa duginog mosta bi moglo da se skrene samo levo ili desno za Sr. Kamenicu.
E to je bio dobar urbanistički plan, nešto što bi stvarno doprinelo gradu, stvorilo jednu turističku celinu od tvrdjave i Gradića, i jedno prdivno mesto za sve nas koji ovde živimo. Molim vas da neko opasulji ovu vlast dok ne bude kasno, propustićemo ogromnu priliku za Novi Sad.
Nepoznata
Zemlja zove Mars
Potpuno bespotrebno
Pićuka
R
Ili isterajte pola grada ili napravite normalan most!
Jovan
Nada
Vidi Gari, NE MOŽE!!!
Blok
izbori?
Slično je radila i bivša vlast.
A od mosta ništa, niti će ga biti.
Kokakole
Ko bre sirotinja? Daj bre 5 mostova.
I obavezno semafor na svakih 100 metara mosta. Kada več imamo po gradu tako, što da nemamo i na ćurpiji, zaboga...
Tjah
buljisha
Djuri
Aleksa
Marija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H